AUTOMOBILGINTZA

AISI 304 Mecamax pieza forjatuentzat dekapatze eta pasibodun prozesuak aukera modura, automobilaren injektoreen mekanizazioaren ordez.

Motorraren alorrean forjatutako altzairu herdoilgaitzako piezen erabilera sustatzen hasi da. Aipaturiko prozesu hau mekanizatuak eratzen duena baino gainaldeko kalitate txikiagoa eratzen du, beraz gainaldeetako tratamenduak kritikoagoak bihurtzen dira. Zentzu honetan, ESTALKI prozesu baten garapenean ibili da lanean; forjak uzten duen gainaldeko ferrita beti bat ezabatzeari esker, laino gatzaga neutroaren entseguan 720 ordu lortzera iritsi da.



Fosfatodun prozesua Si-Mo fundizioko piezentzat automobilaren gas-andeletan erabiliak.

Motor bateko gas-bilgailua da automobil batek herdoilaren eragina jasaten duen eremua, bertan tenperatura altuetan herdoiltzen diren gasak biltzen dira. Eskuarki, fosfatodunek herdoilari nabarmenki erresistentzia dioten olioztatutako filmeak daramatzate. Hala ere, aipatutako film horiek ez dira erabilgarriak soldaduraren bitartez elkartuak izan behar duten piezen gainean.
Zentzu honetan, ESTALKI olioztatu gabeko pasibodun sistema bat garatu du eta ekoizleak eskatutako babesa ematen diote piezari.



Korrosioaren aurkako erresistentzia altuko kromatu apaingarriaren prozesua.

Kromatu dekoratzailea teknologia heldua izan arren, ESTALKI laino gatzaga neutroan pieza zamak kromatuengan korrosioaren aurkako erresistentzia bikoizten duen multigeruza sistema bat garatzea lortu du, duplex edo triplex nikela erabileraren bitartez lortutako emaitzak hobetzea lortuz.



Magnesioarentzat anodizatu eta margotze-tratamenduak.

Magnesioa, dagoen egiturazko metal arinena da, baina era berean azkarren herdoiltzen dena da, horregatik korrosioaren aurkako babesa hain puntu garrantzitsuan bihurtu da magnesioarentzat.
Zentzu honetan ESTALKI zenbait tratamendu garatu ditu, bai ez-organikoak, plasmaelektroliktiko-anodizatua izendaturiko teknologian oinarrituak, baita organikoak ere, non erreaktibotasun altuko formulazioak erabili dira magnesio eta margoaren artean itsaskortasun bikaina lortzeko.



Margo baten garapena Audiarentzat, konbertsiozko geruza kromikoen alternatiba modura.

Konbertsioko geruzen egungo aukerek, hauek dituzten herdoilaren aurkako berezitasunak berdintzen ez dituztenez ikusita, ESTALKI Audiarentzat kromorik gabeko eta herdoilaren aurkako berezitasun onak dituen Lehenengo fosfatante bat garatu du. Aipatutako Lehenengo hau erraz aplikatzen da eta bukaera estetiko on bat aurkezten du, beraz hainbat aplikazioetan Topcoat modura erabili daiteke.


AERONAUTIKA

Kromorik gabeko zigilatzeko prozesu baten optimizazio prozesua azido sulfurikoan egindako anodizatu tratamenduentzako egitea aukera ekologiko bezala anodizatu kromikoa (ACC) erabili beharrean, margotu gabeko aluminiozko piezentzako.

CAA-ak duen errendimendu bikainagatik oso erabilia izan den arren, Europako araudiak potentzialki kaltegarria dela kontsideratzen du produktu kimikoen erabileran, horregatik Europar Batasuneko REACH araudiarekin betetzen duen produktu bat garatzeko beharra sortu da.


TXIRRINDULA

Mikrotxorreatuaren bitartez distira gabeko anodizatua, bizikleten txirrikentzat.

Gama altuko bizikleten alorrean, estetika funtzionaltasunari hertsiki lotuta doa horregatik bilatzen dira bizikleta mugimenduan dagoenean akaberak goresteko distira/distira gabeko konbinazioak.

Hortaz, ESTALKI bide kimikoaren bitartez ├▒abartutako ohiko estetika hobetzen duen distira gabeko anodizatu bat garatu du.


ETXETRESNA ELEKTRIKOAK

Esmalteztatze selektiboaren prozesua aluminio anodizatuarentzat.

ESTALKI sistema sofistikatu baten bitartez aluminio anodizatua zuzenean esmalteztatzea lortu du; sistemak, Europan bakarra den ontzeko teknologia bat erabiliz azken belaunaldiko tinten erabilera lotzen du.
Aipaturiko garapen horren emaitza zeramikako geruzak dira ezen modu selektiboan aplikatu daitezke, hornikuntza aukera zabala dute eta higadurari erresistentzia eta gogortasun handia aurkezten diote, aluminio anodizatuak dituenak bezalakoak.


HAIZE-ENERGIA

Anodizatua kromikoaren alternatiboa, aluminioaren eta osagai konposatuen arteko lotura itsaskorra lortzeko.

Aerosorgailuen ekoizleen eskutik anodizatu kromikoa ezabatzeko beharraren aurrean -osasunaren gain kromo hexabalenteak dituen eragin ezezkorren ondorioz- ESTALKI anodizatu sulfurikoan oinarritutako aukera bat proposatu du.
Aipaturiko aukera hori, anodizatuaren eta ondorengoko zigilatuaren lan-baldintzen aldaketen arabera eraiki da. Garapen honen bitartez aluminio anodizatuaren eta industrian erabilitako epoxi egitura-itsaskorren arteko itsaskortasuna hobetzea lortu da.



Margo baten garapena aerosorgailuen osagai metalikoentzat.

Industria eolikoak bere eskaera antiurraduretan gorakada bat aurkeztu du offshore eolikoren aurkezpenarekin. Itsasoan kokatutako aerosorgailuak urradurazko arazo larriak aurkezten dituzte, batez ere itsasaldiak izaten dituzten eremuan.
Arazo hau gutxitzeko ESTALKI urradurari erresistentzia handiagoa aurkezten dion lodiera gutxiago duen margo bat aurkezten du, gaur egun merkaturatzen diren formulazioekin alderatzen baditugu.


BATZUK

ALODINE EC2 tratamenduaren optimizazioa eta industria-garapena.

HENKEL multinazionalarekin elkarlanean, ESTALKI plasmaelektrolitiko Alodine EC2 tratamenduaren aplikazioarentzat lehenengo europar lerroa ezarri zen.
Aipaturiko tratamendu hau herdoilaren aurkako erresistentzia altua aurkezten du, anodizatuen ohiko aluminako geruzari titaniozko dioxidoa sartu zaionean.